Ved siden av drypp på Facebook eller instagram, bør du la 3600.no reklamere for bedriften din.

I dagens mediebilde bombarderes du daglig av forskjellige former for markedsføring.

Men tre setninger og fire bilder på Facebook eller noen ord på egen nettside, har ikke helt den samme effekten som å gå i dybden med en god historie på en plattform med lesere som setter pris på det du har å fortelle.

Det handler om å gi et godt, relevant, verdifullt og engasjerende innhold med kvalitet for å tiltrekke, konvertere og engasjere kundene dine.

Les fem av suksesshistoriene våre her.

Kvalitet trumfer kvantitet.

I det lange løp har nok ikke 3000 i rekkevidde på Facebook samme effekt som 1000 lesere som faktisk får med seg det du ønsker å fortelle.

Det er jo de siste du vil oppnå. Det er her du får effekt.

På sosiale medier er effekten ofte flyktig. Med en historie hos oss varer den mye lengre. (Og de bør gjerne kombineres)

Ønsker du at eksisterende og nye kunder skal bruke deg, må de bli kjent med deg, det du leverer og hvorfor på en ordentlig måte, ikke bare gjennom små drypp på overflaten.

Fordelene med å bruke 3600.no for å fortelle din historie er som du skjønner mange.

I tillegg har vi mange lojale følgere og ambassadører der ute. Det kommer nesten av seg selv når du jobber med noe positivt.

3600.no har alltid hatt som mål å fremsnakke byen vår. Vi skal levere gladsaker, være samfunnsnyttige, bidra til å løfte opp de gode historiene og bygge byen vår.

Tenk å være en del av en slik historiefortelling. Bare det i seg selv er noe meningsfullt.

Godt innhold gir verdi. 

I tillegg må vi ikke glemme Kongsberg-magasinet. Her lever historien din enda lenger og blir distribuert til 10.000 husstander i byen.

Ta kontakt med Bjørn Isaksen eller Anniken Tangerud om du vil vite mer.

Ps. Vi bidrar gjerne til de små dryppene også. 😉